مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 15:552022-11-26سياسي

تفکر بسیجی مهمترین فرمول اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است


فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی را مهم ترین فرمول اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پیام مشترک سردار سیاوش مسلمی و حجت الاسلام جعفر رعایتی به مناسبت چهل و سومین سالگرد تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام راحل آمده است: سازمان بسیج مستضعفین که با تدبیر و ژرف نگری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد، شجره طیبه ای است که ملت بزرگ ایران را از گردنه های پر خطری که دشمنان برای آن ایجاد کردند، عبور و در مسیر رشد و تعالی قرار داده است.

در ادامه آمده است: این شجره طیبه در طی 43 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران تجلیگاه مجاهدت ها و نقش آفرینی های حماسی در عرصه های مختلف انقلاب و میهن اسلامی است که به عنوان مردمی ترین نهاد انقلابی امروزه مظهر وحدت و یکپارچگی ملی ایرانیان و به مهم ترین ارکان دوام و بقای انقلاب و نظام و پیش روندگی و پیش برندگی کشور تبدیل شده است.

همچنین در این پیام آورده شده است: امروزه بسیج پرارزش ترین و بزرگترین سرمایه اجتماعی متشکل از نسل جوان مؤمن و متعهد انقلابی پای کار در عصر حاضر به شمار می رود که در عرصه های مورد نیاز انقلاب و نظام با اقدام به موقع و به هنگام با اقتدا به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی مهمترین فرمول اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است

تفکر بسیجی مهمترین فرمول اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است