مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 15:252022-11-26پزشكي

ارتقای همکاری های ایران و سوریه در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی


مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در اولین نمایشگاه تخصصی خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی و گردشگری سلامت و پانزدهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی در شیراز، - با مدیر اداره تجهیزات پزشکی و مدیر اداره زیرساخت های پزشکی وزارت بهداشت سوریه دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از توانمندی های تجهیزات و ملزومات پزشکی تولیدی در جمهوری اسلامی ایران، به ظرفیت بالای شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت کشور اشاره کرد.

مهندس روح الله مزینانی افزود: در این دیدار پس از گفت و گو و تبادل نظر در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی، مقرر شد کشور سوریه فهرست نیازمندی های این حوزه را به سازمان غذا و دارو اعلام کند.

وی، برنامه ریزی برای برگزاری جلسات مستمر مسئولان سلامت وزارت بهداشت سوریه با مسوولان سلامت ایران را از دیگر محورهای گفت و گو در این دیدار عنوان کرد و افزود: این جلسات با هدف انتقال تجربیات و توان فنی مهندسی ایران و با توجه به توانمندی جمهوری اسلامی ایران در این حوزه برگزار می شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، مهندس مزینانی، صادرات تولیدات شرکت های دانش بنیان و فناور ایران در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی به کشور سوریه را از دیگر محورهای مهم این دیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای همکاری های ایران و سوریه در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی

ارتقای همکاری های ایران و سوریه در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی