مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 13:002022-11-26بين الملل

حمله سایبری گروه «عصای موسی» به نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی


گروه «عصای موسی» با نفوذ به یکی از نهادی مهم اطلاعات رژیم صهیونسیتی، فیلم دوربین های نظارتی یکی از دو انفجار روز چهارشنبه قدس اشغالی را به دست آورده و منتشر کرد.

- گروه عصای موسی با نفوذ به یکی از نهادی مهم اطلاعات رژیم صهیونسیتی، فیلم دوربین های نظارتی یکی از دو انفجار روز چهارشنبه قدس اشغالی را به دست آورده و منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تارنمای Sceurity Information Newspaper، هکرها موفق شدند دوربین های نظارتی یکی از سازمان های اطلاعاتی مهم رژیم صهیونیستی را در روز وقوع انفجارها در قدس اشغالی هک و در ادامه نیز ویدئوی یکی از انفجارها را منتشر کنند.

بنابر تایید مقامات رژیم صهیونیستی، فیلم های منتشر شده موثق و متعلق به این سازمان اطلاعاتی بوده و گروه هکری موسوم به عصای موسی پشت پرده این حمله سایبری بوده است.

این گروه در بخشی از توییتی که به زبان فارسی منتشر کرده، خطاب به رژیم اشغالگر قدس نوشته است که شما دیگر رنگ آرامش را نخواهید دید.

به گفته چند منبع مطلع، گروه عصای موسی، این ویدئو را از دوربین های نظارتی تعبیه شده در سراسر قدس اشغالی و تل آویو ربوده و منتشر کرده اند.

چهارشنبه هفته گذشته در قدس اشغالی، دو انفجار شدید در ایستگاه های اتوبوس رخ داد که در پی آن، یک صهیونیست به هلاکت رسید و بیش از 47 تن دیگر زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سایبری گروه «عصای موسی» به نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی

حمله سایبری گروه «عصای موسی» به نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی