مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 21:402022-11-25اجتماعي

اجازه تکرار «گتوند» دیگری در کشور را نمی دهم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «علی سلاجقه» در حاشیه بازدید از موزه حیات وحش و طبیعی یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگاران گفت: - کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هیچگاه دنبال تکرار گتوند دیگری در کشور نیستم و اجازه نخواهم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه در حاشیه بازدید از موزه حیات وحش و طبیعی یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگاران گفت: استان کهکیلویه و بویراحمد را از لحاظ تنوع زیستی، توپوگرافی، شرایط اقلیمی و داشتن مدار شریف دوستدار منابع طبیعی و محیط زیست بعنوان قلب زاگرس می شناسم.

وی اظهار کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به حفظ محیط زیست، منابع آب، حیات وحش و مراتع عرق ملی و منطقه ای دارند که برای ما یک دستاورد است به خصوص در مواقع آتش سوزی جنگل ها همیشه در کنار مسئولان و حتی جلوتر از آن ها بودند.

رییس سازمان محیط زیست در خصوص آلودگی های نفت و گاز گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این خصوص قانون هوای پاک خیلی از تکالیف را مشخص کرده است، این قانون 167 تکلیف برای 23 دسته دارد که یکی از 11 دستگاه اصلی این قانون وزارت نفت است و این وزارتخانه در زمینه بهینه سازی سوخت و کیفی سازی سیستم ها در شهرستان گچساران باید گام برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه تکرار «گتوند» دیگری در کشور را نمی دهم

اجازه تکرار «گتوند» دیگری در کشور را نمی دهم