مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 15:452022-11-25اقتصادي

چه کسانی بالاترین سود سهام را دریافت می کنند؟


امسال با تدبیری که وزیر اقتصاد و شورای عالی بورس داشتند در دو مرحله سود سهام عدالت واریز می شود که پیش بینی می شود ارقام آن دو برابر سال گذشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مهر نوشت: قربانزاده اظهار کرد، در سه نشستی که با حضور فعالان بخش خصوصی صنعت و اساتید دانشگاه برگزار شد در چند حوزه نکاتی بیان شد.

وی افزود: حوزه نخست، مربوط به نحوه مداخله دولت بود که دولت در جایگاه تنظیم گری چه ورود و ظهوری دارد، حوزه دوم مبحث اهلیت سنجی و صلاحیت خریداران بود و حوزه سوم بحث باز شدن قفل سهامداری این خودروسازان بود که با توجه به سهام چرخشی و تودلی که هر دو شرکت دارند حتماً برای اینکه کارایی و بهره وری بیشتر شود و مداخله دولت کاهش و به صفر نزدیک شود لازم است حتماً واگذار شود.

رییس سازمان خصوصی سازی گفت: همچنین در خصوص قیمت گذاری این دو خودروساز حتماً باید تا انتهای سال به سمتی برویم که شاهد شیب نزولی باشیم و به تدریج شاهد کاهش قیمت گذاری در مورد قیمت خودروهای پرتیراژ باشیم.

قربانزاده ادامه داد: در حال حاضر زیان انباشته خودروسازان بین 130 تا 150 هزار میلیارد تومان است که در نتیجه این اقدامات عملاً خودروسازان از زیان خارج می شوند و به سمتی خواهیم رفت که جذابیت برای سهام ایجاد خواهد شد معاون وزیر اقتصاد بیان کرد: البته سهم دولت در ایران خودرو 5 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی بالاترین سود سهام را دریافت می کنند؟

چه کسانی بالاترین سود سهام را دریافت می کنند؟