مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 14:202022-11-25سياسي

ولایت باوری از مهمترین شاخص های تفکر بسیجی است


ولایت باوری و ولایت محوری در کنار ویژگی های برجسته دیگر از مهمترین شاخص های تفکر و فرهنگ بسیجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپیرامون بسیج گفت: امام راحل (ره) می فرمایند اگر بر کشور نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد شد والا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند .

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب می فرمایند بسیج نگاه می کند این حرکت عمومی انقلاب و نظام از مسیر درست منحرف نشود، مراقب است که انحراف به وجود نیاید، هر جا انحرافی مشاهده شد بسیج در مقابل آن می ایستد .

امام جمعه دشتستان با اشاره به 7 آذر، روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: به حول و قوه الهی ارتش ولایی، مکتبی و مقتدر ما بیش از هر زمان آماده دفاع از ایران اسلامی در مقابل دشمنان و تجزیه طلبان قرار دارد.

مجلس یازدهم در راستای اصلاح ساختار اقتصادی کشور مصوبات خوبی داشته است وی با اشاره به 11 آذر ماه، روز مجلس و سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس بیان کرد: مجلس یازدهم در راستای اصلاح ساختار اقتصادی کشور تاکنون مصوبات خوبی داشته است.

حجت الاسلام مصلح اضافه کرد: قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، جهش تولید مسکن، مالیات بر خانه های خالی، مصوباتی جهت تولید دانش بنیان از جمله این مصوبات بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت باوری از مهمترین شاخص های تفکر بسیجی است

ولایت باوری از مهمترین شاخص های تفکر بسیجی است