مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 13:452022-11-25سياسي

نقش دشمن در اغتشاشات به معنای نادیده گرفتن کمبودها و مطالبات به حق مردم نیست


نقش دشمن در اغتشاشات به معنای نادیده گرفتن و کمبود ها، گرانی، بیکاری و مطالبات به حق مردم از مسئولان نیست و واجب است مسئولان با تدبیر و امید آفرینی در عمل، - ایسنا/قم خطیب جمعه قم گفت: نقش دشمن در اغتشاشات به معنای نادیده گرفتن و کمبود ها، گرانی، بیکاری و مطالبات به حق مردم از مسئولان نیست و واجب است مسئولان با تدبیر و امید آفرینی در عمل، مشکلات مردم را بر طرف کنند همچنین باید مسئولین از نیروهای کارآمد و توانا در حل مشکلات مردم استفاده کنند و نسبت به جابجایی بانیان وضع موجود لحظه ای درنگ نکنند.

آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه نماز جمعه قم که چهارم آذر در مصلی قدس قم برگزار شد، عنوان کرد: بسیج در حفظ همدلی و مقابله با تجاوز دشمن بعثی و شکل دهی حماسه هشت سال دفاع مقدس که نماد هویت ملت ایران است نقش مهمی داشته است.

وی با بیان اینکه بسیج مکتب ایمان، اخلاص، تولید عمل صالح و حضور به هنگام درمیدان خطر و مقابله با دشمنان است گفت: بسیج در جهاد علمی و تحقق ایران قوی، مستقل و با اقتدار و با روحیه شهادت طلبی و برخورداری از ایمان و تربیت اسلامی همه قلمرهای فتح و ظفر را پیموده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: بسیج به معنای متن مردم است و در الگوی گیری از شخصیت امیرالمؤمنین (ع) در پیشگامی و فداکارانه مومنانه و مجاهدانه به آیه 207 سوره بق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش دشمن در اغتشاشات به معنای نادیده گرفتن کمبودها و مطالبات به حق مردم نیست

نقش دشمن در اغتشاشات به معنای نادیده گرفتن کمبودها و مطالبات به حق مردم نیست