مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 13:352022-11-25سياسي

اغتشاشات اخیر نتیجه طراحی 4 دهه دشمنان اسلام و ایران است


این اغتشاشات اخیر تجربه و طراحی چهار دهه دشمنان اسلام و ایران و نتیجه عصبانیت شدید دشمنان از پیشرفت، عزت و عظمت ایران در منطقه و در سطح بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج شجره طیبه ای است که ثمرات و برکات فراوانی برای انقلاب اسلامی داشته و امام راحل افق آینده بسیج را در حفظ انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور دیده بودند و مکتب بسیج، مکتب اخلاص، تولید عمل صالح، مقاومت و مقابله با دشمن است.

امام جمعه قم گفت: بسیج در حماسه هشت سال دفاع مقدس که نماد هویت ملت ایران است؛ نقش بسیار مهمی داشته و بسیج همچنان در سازندگی، پیشرفت و جهاد علمی در تحقق ایران قوی و مستقل نقش مهمی دارد.

آیت الله سعیدی افزود: مکتب بسیج بر پایه مقاومت، با اقتدار و با روحیه جهادی و شهادت طلبی و با محوریت مساجد و برخورداری از ایمان و تربیت اسلامی مظهر امید و نقطه اتکاء ملت ایران برای آینده روشنی خواهند بود.

وی ادامه داد: شهدای بسیج از شهید حسین فهمیده، بهنام محمدی و علی لندی تا شهید حججی و شهید آرمان علی وردی و شهید روح الله عجمیان همه قهرمانان راستین و جاودانه ملت حسینی ایران اسلامی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشات اخیر نتیجه طراحی 4 دهه دشمنان اسلام و ایران است

اغتشاشات اخیر نتیجه طراحی 4 دهه دشمنان اسلام و ایران است