مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 20:352022-11-24فرهنگي

تئاتر زنجان سابقه دیرینه ای دارد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجانمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تئاتر استان سابقه دیرینه ای دارد و هنرمندان بسیاری از زنجان در جشنواره های مختلف تئاتر شرکت می کنند.

- امرالله حسنی شامگاه امروز (3 آذرماه) در آیین اختتامیه سی وچهارمین جشنواره تئاتر استان زنجان، اظهار کرد: تئاتر، هنری است که به دلیل زنده بودن در بین هنرهای دیگر حائز اهمیت است و این زنده بودن موجب می شود تا هنرمندان ارتباط مستقیم با بیننده داشته باشند و این امر موجب یک ارتباط دو طرفه می شود و شاید انتظاری که از تئاتر داریم از دیگر هنرها نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه همه هنرها در جایگاه خود اثرگذار هستند، افزود: شاهد برگزاری سی وچهارمین دوره جشنواره تئاتر استان زنجان بودیم تا بتوانیم از بین گروه های شرکت کننده نمایندگانی را به مرحله کشوری جشنواره فجر اعزام کنیم.

همچنین تئاتر استان زنجان دارای پتانسیل بوده و استان زنجان هنرمندانی در این حوزه دارد که در سطح کشور مطرح هستند.

این مسئول با بیان اینکه تئاتر استان سابقه دیرینه دارد و هنرمندان بسیاری از زنجان در جشنواره های مختلف تئاتر شرکت کردند و در گذشته یک رقیب اصلی در جشنواره کشوری زنجان بود ولی با شیوع ویروس کرونا از شور و حال آن کاسته شده تا اینکه بعد از کرونا شاهد اجرای جشنواره بودیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر زنجان سابقه دیرینه ای دارد

تئاتر زنجان سابقه دیرینه ای دارد