مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 20:202022-11-24سياسي

قطعنامه ضدایرانی شورای حقوق بشر مبتنی بر فریب و دروغ است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فروزنده ودیعتی، نماینده کشورمان در نشست ویژه شورای حقوق بشر در ژنو در سخنرانی در واکنش به قطعنامه ضد ایرانی و در در واکنش به سخنان سخیف وزیر امور خارجه آلمان در این نشست، - نماینده ایران در شورای حقوق بشر سازمان ملل گفت: ایران قطعنامه این نشست را که مبتنی بر فریب و دروغ است، قویاً رد می کند و آن را یک حرکت سیاسی می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فروزنده ودیعتی، نماینده کشورمان در نشست ویژه شورای حقوق بشر در ژنو در سخنرانی در واکنش به قطعنامه ضد ایرانی و در در واکنش به سخنان سخیف وزیر امور خارجه آلمان در این نشست، گفت: می خواهم به وزیر خارجه رژیم آلمان که امروز در نمایشی که خودشان علیه ایران طراحی کردند و سخنرانی طولانی علیه کشورم داشت، توصیه کنم که توجه خود را به هزاران معترض مسالمت آمیز در خیابان های آلمان معطوف کند که خواهان عدالت اجتماعی بیشتر هستند، ولی با خشونت پلیس و نیرو های امنیتی سرکوب می شوند.

این عضو هیات ایرانی خطاب به وزیر خارجه آلمان همچنین گفت: خانم وزیر! همان زنان و دختران ایرانی که این روز ها برای شما مهمتر از مردم خودتان شده اند، همچنان شاهد درد و رنج عزیزان خود هستند که قربانی سلاح های شیمیایی شما و تحریم های یکجانبه و تروریسم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعنامه ضدایرانی شورای حقوق بشر مبتنی بر فریب و دروغ است

قطعنامه ضدایرانی شورای حقوق بشر مبتنی بر فریب و دروغ است