مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 12:402022-11-24پزشكي

اعزام 462 تیم بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم گیلان


رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی گیلان از اعزام 462 تیم پزشکی به مناطق محروم استان گیلان در 6 ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در 6 ماه نخست سال جدید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیدعلی صدر پییش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حل مشکلات درمانی استان گیلان داشته است.

  وی با اشاره به فعالیت بیش از 10 هزار نیروی بسیجی در جامعه پزشکی افزود: بر اساس آمار 10 هزار و 800 نفر نیروی بسیجی در جامعه پزشکی داریم که در حوزه های مختلف از جمله کمک به رفع محرومیت زدایی در حوزه درمان و کمک به درمان بیماری بیمارانی که توان مالی ندارند، فعالیت می کنند.

  رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گیلان از اعزام 462 تیم پزشکی به مناطق محروم استان گیلان در 6 ماه نخست سال جاری خبر داد و افزود: در 6 ماه نخست سال جدید، ویزیت مناطق محروم توسط بسیج جامعه پزشکی هدف گذاری شده و در این مدت 463 تیم شامل یک هزار نفر به مناطق محروم استان گیلان برای ویزیت رایگان اعزام شدند.

  صدر با تاکید بر لزوم توجه به افزایش سرانه بهداشتی در مناطق محروم و روستایی بیان کرد: بسیاری از مردمان مناطق محروم گیلان و روستایی یا به بیماری خود واقف نبوده و یا در صورت آگاهی از بیماری خود، توان درمان آن به دلیل مشکلات مالی را ندارند لذا در 6 ماه نخست سال جاری 17 هزار خدمت توسط پزشکان و متخصص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 462 تیم بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم گیلان

اعزام 462 تیم بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم گیلان