مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 12:302022-11-24سياسي

تشکیل 5 پنل و کارگروه تخصصی وکلای قضایی


رییس کانون وکلای مازندران با اشاره به قدرت خودانتظامی کانون از تشکیل پنج پنل و کارگروه تخصصی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود کنار رودی ظهر پنجشنبه در جمع وکلای سراسر کشور با اشاره به اینکه اولین برنامه همایش امروز، انتخاب هیئت رییسه این اجلاس است، افزود: بعد از انتخاب هیئت رییسه و نایب رییس، آخرین تحولات مربوط به آیین نامه است.

کنار رودی با اشاره به بررسی مصوبات پنل های تخصصی توضیح داد: روز گذشته پنج پنل تخصصی در رابطه با آزمون اختبار، آسیب شناسی، انفورماتیک و روابط عمومی بحث شد و گزارش و نتیجه پنل های تخصصی امروز ارائه داده می شود و موافقان و مخالفان بحث می کنند و امروز نتیجه مصوب می شود.

او ذکر کرد: باید نحوه کارآموزی براساس آیین نامه جدید باشد و تأسیس اداره نظارت و بازرسی در دستور کار اجرایی بود تا نیازی به بررسی و نظارت قوه قضاییه نداشته باشیم.

دبیر همایش چهل و هفتمین همایش سراسری کانون های وکلای دادگستری کشور خبر داد: ما قدرت پیگیری، خود انتظامی و مجازات وکلای متخلف را داریم و آن را به نحو احسن انجام خواهیم داد.

وی اذعان داشت: این موضوع جز شاخص های این نهاد مدنی است که سابقه مدیریت خود انتظامی دارد و این اداره می تواند عاملی برای جلوگیری هرچه بیشتر تخلف نهاد وکالت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 5 پنل و کارگروه تخصصی وکلای قضایی

تشکیل 5 پنل و کارگروه تخصصی وکلای قضایی