مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 11:202022-11-24سياسي

دریافت خسارات وارد شده از طرف ماموران به مردم


رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح گفت: افرادی که توسط مامورین اموالشان مورد تخریب قرار گرفته به دادسرا های نظامی در مراکز استان سراسر کشور مراجعه کنند و شکایت خود را با دلیل و مدرک ارائه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما حجت الاسلام پورخاقان در برنامه گفتگوی ویژه خبری گفت: سازمان قضایی نیرو های مسلح به عنوان مرجع اختصاصی به وظیفه قانونی خود عمل کرده و عمل می کند.

نیرو های مسلح ما مثال زدنی هستند.

رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح ضمن تاکید بر اینکه نیرو های مسلح در مقابل همه فشار ها صبوری کردند و ایستادند، اظهار کرد: نیرو های مسلح در کنار مردم بوده و هستند و از جان،‏ مال و امنیت مردم و انقلاب دفاع می کنند.

وی همچنین تاکید کرد: هر کجا در جریان اغتشاشات از طرف نیرو های مسلح خساراتی به اموال مردم وارد شده است وظیفه قانونی ما ایجاب می کرده ما ورود پیدا کنیم و ورود پیدا کرده ایم.

از همان ابتدا تحقیقات خود را در خصوص موارد مختلف انجام داده ایم و پرونده هایی تشکیل شده و در حال رسیدگی هستیم تحقیقات را انجام داده ایم.

پورخاقان افزود: در خصوص اتفاقاتی که در زاهدان رخ داد سازمان قضایی از ابتدا ورود پیدا کرد و در حال رسیدگی هستیم و پرونده تشکیل شده است و همچنین در برخی موارد دیگر که خسارت هایی وارد شده و افرادی مورد اصاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت خسارات وارد شده از طرف ماموران به مردم

دریافت خسارات وارد شده از طرف ماموران به مردم