مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 10:052022-11-24اقتصادي

1.7 میلیون تردد در جاده های استان سمنان ثبت شد


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری استان سمنان با بیان اینکه در آبان ماه سالجاری بیش از یک میلیون و 760 هزار تردد وسایل نقلیه در استان ثبت شد، - گفت:این آمار 17 درصد رشد داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین فیروزجاییان صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان از ثبت بیش از یک میلیون و 760 هزار تردد وسایل نقلیه در استان خبر داد و بیان کرد: 27 درصد از ترددهای ثبت شده در محورهای اصلی و شریانی استان متعلق به ناوگان سنگین بوده است.

وی با بیان اینکه سمنان در آمار ترددهای ورودی بین استان های دیگر، رتبه دهم کشوری را در ماه پیش به خود اختصاص داده است، افزود: تردد وسایل نقلیه در آبان ماه و در سراسر جاده های استان نسبت به سال قبل از افزایش 17 درصدی برخوردار بود.

معاون راهداری استان سمنان با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه در محورهای شریف آباد - ایوانکی و گرمسار - آرادان بیشتر از سایر محورها بوده است، ابراز کرد: اکیپ های راهداری به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه های استان هستند.

فیروزجاییان با بیان اینکه با توجه به افزایش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان، گشت های نظارت راهداری و ترابری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز فعالیت مضاعفی دارند، افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.7 میلیون تردد در جاده های استان سمنان ثبت شد

1.7 میلیون تردد در جاده های استان سمنان ثبت شد