مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 09:102022-11-24پزشكي

تشریح آخرین وضعیت ذخایر دارویی در چهارمحال و بختیاری


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ضمن عذرخواهی جهت کمبودهای دارویی اخیر، آخرین وضعیت ذخایر دارویی در استان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدی در جمع خبرنگاران آخرین وضعیت ذخایر دارویی در چهارمحال و بختیاری را تشریح کرد و ضمن عذرخواهی جهت کمبودهای دارویی اخیر گفت: با توجه به سه شیفته شدن فعالیت کارخانه های تولید دارو و ورود 2 محموله آنتی بیوتیک به کشور، کمبود شربت آنتی بیوتیک تا حدودی رفع شده است.

  معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ضمن اشاره به کمبود اسپری با دز پایین برای کودکان جهت درمان سرماخوردگی و آنفلوآنزا، بیان کرد: در هفته گذشته تعداد زیادی از این اسپری ها وارد کشور شده و تا آخر هفته در داروخانه های استان توزیع می شود.

  محمدی با اشاره به اینکه از ابتدای آذرماه خط تولید 2 کارخانه فعال می شود، اضافه کرد: تا اواسط آذرماه سال جاری، اسپری تولید داخل وارد بازار خواهد شد.

  وی با بیان اینکه در هفته های گذشته شاهد کمبود سرم در بازار بودیم، اظهار کرد: با افزایش تولید و واردات، مشکل کمبود سرم نیز تا حد زیادی حل شده و تا ماه آینده به طور کامل مرتفع می شود.

  معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر تفاوت نرخ ارز در اختیار سازمان های بیمه گر قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت ذخایر دارویی در چهارمحال و بختیاری

تشریح آخرین وضعیت ذخایر دارویی در چهارمحال و بختیاری