مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 01:002022-11-23سياسي

معاون رییس جمهور: دستگاهها باید بر اساس رضایتمندی مردم، ارزیابی شوند


معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: برای بهبود عملکرد و افزایش بازده ساختار اداری کشور، دستگاهها باید بر اساس رضایتمندی مردم ارزیابی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، میثم لطیفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در جمع بندی اظهارات بیان شده در جلسه فوق العاده شورای اداری هرمزگان عنوان کرد: هدف از این سفر بررسی میدانی مسائل استان هرمزگان و از همه انتظار دارم که تنها به پشت میز بودن اکتفا نکنند، مدیر جهادی مدیر پشت میز نیست و مشی این دولت بودن در میدان است.

وی با بیان این که باید در حکمرانی کشور تحول ایجاد کنیم، عنوان کرد: باید بپذیریم هر استان اقتضائاتی دارد و نباید با یک قاعده کلی همه استان ها را ببینیم.

  به گفته لطیفی، در دولت سیزدهم ظرفیت حل مسائل وجود دارد و اگر تاکنون این مهم محقق نشده است برای این است که صورت مسئله درست تبیین نشده است، معتقدیم در انقلاب اسلامی بن بست وجود ندارد و همه مشکلات قابل حل هستند.

  رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: اگر استانی حسب ظاهر متناسب با شاخص ها رشد نکرده است برای این است که به او میدان داده نشده است.

  وی با بیان این که باید دستگاهها بر اساس ایجاد رضایتمندی مردم ارزیابی شوند، ادامه داد: در بحث نیروهای مازاد مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: دستگاهها باید بر اساس رضایتمندی مردم، ارزیابی شوند

معاون رییس جمهور: دستگاهها باید بر اساس رضایتمندی مردم، ارزیابی شوند