مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 18:152022-11-23اقتصادي

احتمال ممنوعیت واردات گیاهان دارویی در صورت افزایش تولید محصول ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین زینلی در یک برنامه رادیویی اظهار کرد: امسال در راستای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی مقرر شده بیشتر کشت های انواع محصولات کشاورزی در کشور قراردادی شود که خوشبختانه قدم های خوبی در بحث کشت قراردادی گیاهان دارویی .

- مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد از کشت قرارداد دو هزار و 300 هکتار گیاه دارویی در کشور خبر داد و گفت: وزارت جهاد کشاورزی در صورت موجود بودن محصول ایرانی در بازار از واردات جلوگیری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین زینلی در یک برنامه رادیویی اظهار کرد: امسال در راستای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی مقرر شده بیشتر کشت های انواع محصولات کشاورزی در کشور قراردادی شود که خوشبختانه قدم های خوبی در بحث کشت قراردادی گیاهان دارویی در کشور برداشته شده است.

مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با کشت قراردادی گیاهان دارویی محصول از نظر سلامت و کیفیت مورد پایش قرار می گیرد و این محصولات به راحتی می توانند در بازار فروش بسته به بازار مصرف استفاده شوند.

وی افزود: اتحادیه ملی تعاونی کشاورزی گیاهان دارویی برای نخستین بار در استان همدان دو هزار و 300 هکتار کشت گیاهان دارویی را به صورت قراردادی عملیاتی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ممنوعیت واردات گیاهان دارویی در صورت افزایش تولید محصول ایرانی

احتمال ممنوعیت واردات گیاهان دارویی در صورت افزایش تولید محصول ایرانی