مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 12:202022-11-23ورزشي

ضرورت مدیریت یکپارچه اماکن و رویدادهای ورزشی در تهران


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: مدیریت واحد مجموعه ها و رویدادهای ورزشی شهرداری تهران برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،  محمدامین توکلی زاده در نشست شورای مدیران این معاونت که با محوریت بررسی اقدامات و چالش های سازمان ورزش شهرداری تهران در محل  مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم برگزار شد، بر ضرورت یکپارچه سازی مدیریت مجموعه های ورزشی شهرداری تهران تاکید کرد و افزود: مدیریت واحد مجموعه ها و رویدادهای ورزشی شهرداری تهران برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان ضروری است.

توکلی زاده افزود: سازمان ورزش یک بررسی دقیق در رابطه با تمام مجموعه های ورزشی شهر تهران و میزان دسترسی شهروندان به این زیرساخت های ورزشی تهیه کند تا بر مبنای این بررسی مقدمات قرار گرفتن این مجموعه های ورزشی در اختیار سازمان ورزش فراهم شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از دستور شهردار تهران برای در اختیار قرار گرفتن تمامی سوله های ستاد بحران برای انجام فعالیت های ورزشی خبر داد و افزود: تاکید شهردار تهران برای استفاده حداکثری از این ظرفیت برای گسترش امر ورزش شهروندی در مناطق مختلف شهر تهران است.

وی در رابطه با برگزاری مسابقات قهرمان شهر که با مشارکت کلان شهرهای کشور و با محوریت سازمان ورزش شهرداری تهران بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مدیریت یکپارچه اماکن و رویدادهای ورزشی در تهران

ضرورت مدیریت یکپارچه اماکن و رویدادهای ورزشی در تهران