مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 22:002022-11-22بين الملل

همان جبهه مقابل روسیه، در اغتشاشات مقابل ایران ایستاده است


در ویژه برنامه شبکه لبنانی مطرح شد که چند هفته قبل از آغاز اغتشاشات در ایران دولتهای غربی ارتباط با ایران در مذاکرات را قطع و شروع به بهانه گیری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه خبری المیادین قرار گرفته اند همان ها در اغتشاشات، در مقابل ایران صف آرایی کرده اند.

راهکار اساسی پایان حضور تروریست ها در کردستان عراق است سیاوش فلاح پور تحلیلگر سیاسی در این برنامه با اشاره به حضور برخی گروههای تروریستی در کردستان عراق، گفت، ایران اجازه نمی دهد از خاکش هیچ یک از همسایگان هدف قرار بگیرند و در مقابل انتظار دارد کردستان عراق نیز از هیچ گروهی که امنیت ملی ایران را به خطر می اندازد، میزبانی نکند.

وی با اشاره به مشکل حضور تروریست ها در پشت مرزهای ایران در منطقه کردستان عراق تأکید کرد، راهکار اساسی، پایان دادن به حضور تروریست ها در کردستان عراق است.

او گفت، برخلاف رویکرد به عنوان زدن حلقه ضعیف تر به گفته فلاح پور، ایران در مقابل جنگی ترکیبی است  که شامل حمایت مالی و لجستیک بی سابقه از عناصر خرابکار در داخل و استفاده فراگیر از رسانه ها و فضای مجازی است.

دشمن با هدف گرفتن یمن، تلاش کرد که در ظاهر ضعیف ترین حلقه محور مقاومت را هدف بگیرد اما شکست خورده و به نتیجه نرسیده و الان تلاش میکند حلقه اصلی که ایران است هدف بگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همان جبهه مقابل روسیه، در اغتشاشات مقابل ایران ایستاده است

همان جبهه مقابل روسیه، در اغتشاشات مقابل ایران ایستاده است