مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 14:462022-11-22ورزشي

پروژه های ورزشی نیمه کاره در پیشوا تکمیل می شود


تکمیل ورزشگاه 5 هزار نفری و سالن های ورزشی نیمه کاره از جمله سردار جنگل، خورشید هشتم، سوله ورزشی روستاهای سرگل و طارند و چندین سالن بدنسازی از برنامه های دولت در شهرستان پیشوا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا ظهر امروز در نشست صمیمی با قهرمانان کشوری و استانی شهرستان با اشاره به جایگاه والای ورزش در کشور، اظهار کرد: حوزه ورزش یکی از گسترده ترین حوزه ها در ساختار کشور محسوب می شود و ورزشکاران و جوانان متعددی سرشار از ظرفیت و پتانسیل در آن مشغول فعالیت هستند و ما باید از ظرفیت ورزشکاران در راستای توسعه ورزش بهره بگیریم.

وی گفت: با استقرار صنایع بزرگ در شهرستان پیشوا بدنبال حامی مالی برای ورزشکاران هستیم.

فرماندار پیشوا با بیان اینکه یکی از مهم ترین اهداف دولت حمایت از ورزش است تصریح کرد: برنامه ریزی هدفمند و توسعه زیر ساخت های ورزشی از اولویت های ما در شهرستان پیشوا است و پیگیری برای ساخت بسیاری از پروژه های نیمه کاره شهرستان پیشوا در دستور کار قرار دارد.

تاجیک نوری بیان کرد: احداث ورزشگاه کارگران، تکمیل پروژه ورزشگاه 5 هزار نفری و سالن های ورزشی نیمه کاره از جمله سردار جنگل، خورشید هشتم، سوله ورزشی روستاهای سرگل و طارند و چندین سالن بدنسازی از برنامه های دولت در شهرستان پیشوا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های ورزشی نیمه کاره در پیشوا تکمیل می شود

پروژه های ورزشی نیمه کاره در پیشوا تکمیل می شود