مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 09:202022-11-22ورزشي

انتقاد شدید نایب قهرمان لیگ برتر از ناتوانی فدراسیون کشتی


مدیر اجرایی تیم نایب قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد گفت: فدراسیون کشتی با وجود علاقه فراوان به برگزاری این مسابقات همچنان توانایی اجرای شایسته آنرا ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: ورود مستقیم مدیرفنی تیم های ملی در انتخاب کشتی گیران تنها بخشی از اتفاقات ناشایست این دوره از برگزاری لیگ برتر کشتی بود، ابراز داشت: متأسفانه رییس فدراسیون کشتی در جریان تمامی رفتارهای نادرست و کارشکنی ها علیه تیم بانک شهر بود اما هیچ واکنشی به آنها نشان نداده است.

وی با انتقاد از شرایط نابرابر و ناعادلانه در لیگ برتر کشتی گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته ملی پوش تیم ما را در آستانه برگزاری مسابقات فینال گرفتند و به وی اجازه حضور در مصاف فینال را ندادند.

رییس زاده با تاکید بر اینکه سازمان لیگ و در رأس آن فدراسیون کشتی به عنوان متولیان برگزاری مسابقات باید با رعایت اصل بی طرفی، همه تیم های شرکت کننده در لیگ را یکسان حمایت کنند، گفت: رییس فدراسیون وظیفه دارد فشارهای اشخاص وابسته به فدراسیون را در تصمیم گیری ها کاهش دهد تا شائبه جانبداری از یک تیم خاص و سنگ اندازی ها که هر سال به عینه شاهد آن بودیم، از بین برود.

وی در ادامه افزود: رضا یزدانی چهره شاخصی در کشتی ایران و جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید نایب قهرمان لیگ برتر از ناتوانی فدراسیون کشتی

انتقاد شدید نایب قهرمان لیگ برتر از ناتوانی فدراسیون کشتی