مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-21سياسي

ارکانی: مجلس به دنبال رفع اشکالات در روند بررسی جداول بودجه است


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد که طرح اصلاح روند بررسی بودجه سالیانه در مجلس در راستای رفع اشکالات درباره رسیدگی به جداول بودجه است و دولت باید به جای انتقاد از این موضوع، - یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد که طرح اصلاح روند بررسی بودجه سالیانه در مجلس در راستای رفع اشکالات درباره رسیدگی به جداول بودجه است و دولت باید به جای انتقاد از این موضوع، استقبال کند.

احسان ارکانی در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به صحبت های اخیر میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اینکه ارسال جداول بودجه به مجلس به صلاح نیست، گفت: یکی از اشکالات جدی در روند بررسی جزییات بودجه سالیانه آن است که مجلس وقت زیادی جهت رسیدگی به احکام و تبصره های بودجه صرف می کرد و در دقیقه 90 رای کلی به جداول داده می شد.

حال اینکه کل بودجه مربوط به جداول است.

وی یادآور شد: در همین راستا نمایندگان مجلس کلیات طرح اصلاح ماده 182 آیین نامه داخلی مربوط به تغییر در روند بررسی بودجه را تصویب کردند که قرار شد این طرح به صورت دو شوری بررسی شود.

بدان معنا که مجددا طرح به کمیسیون آیین نامه داخلی جهت بررسی جزییات آن ارجاع شد و بعد از ارائه گزارش این کمیسیون، مجلس وارد رسیدگی به جزییات می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارکانی: مجلس به دنبال رفع اشکالات در روند بررسی جداول بودجه است

ارکانی: مجلس به دنبال رفع اشکالات در روند بررسی جداول بودجه است