مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 23:002022-11-20حوادث

عوامل اصلی اغتشاشات در مهاباد شناسایی و برخورد شوند


دادستان مهاباد بر پیگیری ابعاد ناآرامی های اخیر و شناسایی و دستگیری عوامل اصلی اغتشاشات در این شهرستان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهراب پوراکبر در خصوص ناآرامی های اخیر در مهاباد اظهار کرد: تاکنون با بیشتر خانواده های جان باختگان حادثه های اخیر شهرستان مهاباد دیدار کرده و ضمن بیان همدردی با خانواده های این جان باختگان قول پیگیری و بررسی عامل اصلی و برخورد را داده ایم.

پور اکبر گفت: ما از همان روزهای نخست صف اغتشاشگران را از معترضین جدا کردیم و پیگیر حق و حقوق قانونی خانواده های داغدار خواهیم شد تا برای مردم شفاف سازی کنیم و دشمن نتواند از این راه موجب نا امنی و اختلاف شود.

وی، با بیان اینکه عوامل اصلی تهدید مغازه داران و مردم را شناسایی خواهیم کرد، افزود: به صورت قانونی با آنها برخورد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد عده ای موجب نا امنی و بسته شدن مغازه ها به هر دلیلی شوند و زندگی و آرامش عمومی مردم را به خطر بیندازند.

دادستان مهاباد اضافه کرد: با همکاری و همیاری کسبه و مردم سعی خواهیم کرد دوباره آرامش و جریان زندگی را به شهرستان مهاباد برگردانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهراب پوراکبر در خصوص ناآرامی های اخیر در مهاباد اظهار کرد: تاکنون با بیشتر خانواده های جان باختگان حادثه های اخیر شهرستان مهاباد دیدار کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل اصلی اغتشاشات در مهاباد شناسایی و برخورد شوند

عوامل اصلی اغتشاشات در مهاباد شناسایی و برخورد شوند