موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-20سياسي

کارآفرینی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی تدریس شود


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به این که کارآفرینی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی تدریس شود، گفت: همایش تجلیل از کارآفرینان باید در مراکز دانشگاهی و با حضور دانشجویان جهت انتقال تجارب به نسل آینده برگزار شود.

- محمد صالح جوکار در مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر استان با تاکید بر این که کارآفرینان با اقدام ارزشمند خود مسیری را برای رشد و پیشرفت کشور، استان و مردم آن منطقه به وجود می آورند، گفت: زندگی نامه کارآفرینان با توجه به تجربیات و اقدامات ارزشمندی که داشته اند می تواند برای نسل آینده و استفاده آنها از این تجربیات به تصویر کشیده شود.

وی با بیان این که زندگینامه کارآفرینان برای نسل جوان و دانشگاهی سبب تحول جدی خواهد شد، اظهار کرد: موضوع کارآفرینی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی تدریس شود تا دانشجویان بتوانند از مطالب آن بهره برده و پس از فارغ التحصیلی از آن استفاده کنند.

وی عنوان کرد: داشتن سرمایه به تنهایی امکان پذیر نیست بلکه فکر برتر و خلاقیت نتیجه بخش خواهد بود و یک کارآفرین موفق را رقم خواهد زد.

نماینده مردم یزد و اشکذر اظهار کرد: امروز ظرفیت های بسیاری در جامعه وجود دارد که اگر استفاده شود بهترین تولید، محصول و خدمات را می توانیم به جامعه ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی تدریس شود

کارآفرینی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی تدریس شود