مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-20سياسي

ملت بزرگ ایران یکپارچه انقلابی هستند/ مسئله اول کشور فرهنگ است


رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران یکپارچه انقلابی هستند و با وجود مشکلات حاضر نیستند این نظام را از دست بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا حاجی بابایی شامگاه شنبه در آیین گرامیداشت سی امین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار استان همدان با بیان اینکه بنا بر اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان از جمله مدیران برتر کشور به حساب می آید، اظهار کرد: باید از زحمات تک تک کتابداران که در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در گوشه و کنار کشور و البته استان همدان متقبل می شوند، تقدیر و تشکر کرد.

وی با تأکید بر اینکه هیچ چیزی بهتر از کتاب برای ساختن انسان، به عنوان یک رفیق صدیق و شفیق پیدا نمی شود، افزود: از مزایای کتاب بسیار گفته شده است، اما هنوز کتاب به عنوان یک عامل پیش برنده و پیشران در تمام امور جامعه به طور کامل نهادینه نشده و خیلی باید کار کنیم و مسیر طی کنیم؛ اگرچه کارهای خوبی در حال انجام است اما هنوز به تمام اهداف مورد نظر خود دست پیدا نکردیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در استان ما در سال های اخیر کارهای بزرگی انجام شده است، با این وجود به گام های بزرگ تری نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت بزرگ ایران یکپارچه انقلابی هستند/ مسئله اول کشور فرهنگ است

ملت بزرگ ایران یکپارچه انقلابی هستند/ مسئله اول کشور فرهنگ است