مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 08:002022-11-19بين الملل

رهبر کره شمالی شخصا بر آزمایش هیولا نظارت داشته است


رسانه دولتی پیونگ یانگ روز شنبه اعلام کرد، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، در جریان بازرسی از محل شلیک آزمایشی موشک بالستیک قاره پیمای هواسونگ-17 (ICBM)، - رهبر کره شمالی شخصا بر آزمایش "هیولا" نظارت داشته است رسانه دولتی پیونگ یانگ روز شنبه اعلام کرد، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، در جریان بازرسی از محل شلیک آزمایشی موشک بالستیک قاره پیمای هواسونگ-17 (ICBM)، که به آن هیولا نیز گفته می شود، پاسخ قاطعانه ای به تهدیدهای آمریکا داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ، خبرگزاری مرکزی کره (KCNA) اعلام کرد که این موشک که از فرودگاه بین المللی پیونگ یانگ پرتاب شد، 999.

2 کیلومتر به مدت 4135 ثانیه پرواز کرد و نقطه اوج آن 6040.

9 کیلومتر بوده و در آب های بین المللی دریای شرق فرود آمد.

یونهاپ در گزارشی به زبان انگلیسی گفته است: آزمایش موشکی به وضوح قابل اعتماد بودن سیستم تسلیحات استراتژیک جدید را به عنوان نماد نیروهای استراتژیک کره شمالی و عملکرد رزمی قدرتمند آن به عنوان قوی ترین سلاح استراتژیک در جهان ثابت کرد.

در این بیانیه تاکید شده است که این شلیک به دلیل شرایط غیرقابل تحمل انجام شده است زمانیکه حرکات تقابلی نظامی بی ملاحظه آمریکا و سایر نیروهای متخاصم که امنیت منطقه را به سمت خط قرمز سوق داده، از حد مجاز فراتر رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر کره شمالی شخصا بر آزمایش هیولا نظارت داشته است

رهبر کره شمالی شخصا بر آزمایش هیولا نظارت داشته است