مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 07:202022-11-19اجتماعي

برگزاری یادواره معلم تربیت بدنی شهید «ابراهیم هادی» در سیستان و بلوچستان


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان با عنوان یادواره معلم تربیت بدنی شهید «ابراهیم هادی» همزمان با سراسر کشور در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

- برگزاری یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی در سیستان و بلوچستان ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان با عنوان یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی همزمان با سراسر کشور در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

انصاری نیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بدون تردید پی ریزی یک جامعه سالم و بانشاط در گرو سلامت روحی و جسمی اعضای جامعه و مرهون تلاش نیروی انسانی سالم، کارآمد و فکور است از این رو توجه مستمر به سلامت عموم شاغلین از اهمیت به سزایی برخوردار است.

وی با اشاره به ابلاغ شیوه نامه اجرای ورزش فرهنگیان در سال تحصیلی جدید در 3 سطح فعالیت های سلامت محور، ورزش همگانی و ورزش رقابتی، ادامه داد: فعالیت های سلامت محور به فعالیت هایی که در راستای تحقق رویکرد سلامت همه جانبه و با هدف ارتقای سلامت جسمی و روانی انجام شود، اطلاق می شود؛ ورزش همگانی نیز یعنی ورزش برای همه که فعالیت های جسمی اعم از بازی های غیرمنظم و خودجوش بومی تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره معلم تربیت بدنی شهید «ابراهیم هادی» در سیستان و بلوچستان

برگزاری یادواره معلم تربیت بدنی شهید «ابراهیم هادی» در سیستان و بلوچستان