مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 19:352022-11-18اقتصادي

پهپادی که با شکستن شیشه وارد خانه ها می شود


پهپاد Lemur S علاوه بر شیشه شکن، دارای زمان پرواز 31 دقیقه ای را ارائه می کند و قابلیت های ارتباطی پیشرفته ای به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دیجیاتو نوشت: در چند دهه اخیر، بازار هواپیماهای بدون سرنشین یا پهپاد رشد چشمگیری داشته است.

فناوری که زمانی روی علاقه مندان خاص و برنامه های نظامی عجیب و غریب متمرکز شده بود، سریعاً به یک خط فکری غالب تبدیل شد که حتی برای تحویل غذا نیز از آن ها استفاده می شود.

تاکنون، طیف گسترده ای از پهپادها برای فیلمبرداری، تولید محتوای شبکه های اجتماعی و کاربردهای تاکتیکی طراحی شده و یک استارتاپ از پهپاد جدیدی رونمایی کرده که دارای قابلیت های قابل توجهی مانند یک شیشه شکن است.

استارتاپ Brinc در سال 2017 رسماً وارد بازار پهپادها شد که البته به جای ساخت ابزارهای فیلمبرداری یا پهپادهایی که برای سرگرمی طراحی شده اند، این استارتاپ روی کاربردهای تاکتیکی تمرکز کرده است.

در صفحه ارزش ها و اخلاقیات این شرکت، به عنوان چشم انداز آن آمده است که قصد دارد جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند و متعهد شده که هرگز فناوری ایجاد نخواهد کرد که برای آسیب رساندن یا کشتن مردم طراحی شده باشد.

  تا به امروز، Brinc فقط دو محصول را روانه بازار کرده است: یک تلفن کوچک به شکل توپ (با نام Brinc Ball) که می توان برای تسهیل ارتباطات، آن را به مکان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپادی که با شکستن شیشه وارد خانه ها می شود

پهپادی که با شکستن شیشه وارد خانه ها می شود