مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 15:102022-11-18سياسي

دشمن به دنبال سوریه سازی در ایران/ بررسی جوانب حادثه سیستان و بلوچستان


امام جمعه گرگان با بیان اینکه دشمن به دنبال سوریه سازی در کشور است، افزود: سوءاستفاده اغتشاشگران از این فرصت ها برای بر هم زدن آرامش مردم را کاری سخیف است.

- ایسنا/گلستان امام جمعه گرگان با بیان اینکه دشمن به دنبال سوریه سازی در کشور است، افزود: سوءاستفاده اغتشاشگران از این فرصت ها برای بر هم زدن آرامش مردم را کاری سخیف است.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان با اشاره به برخی حوادث اخیر در کشور، اظهار کرد: هر از گاهی که مساله و حادثه ای در کشور پیش می آید، لازم می شود مردم همانند حماسه 9 دی و حوادث چند روز گذشته در صحنه حضور گسترده پیدا کنند که نمونه هایی از این حضورها را در شهرهای مختلف از جمله تهران شاهد بودیم.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نماینده ای را برای بررسی واقعه سیستان و بلوچستان به این استان اعزام کردند، ادامه داد: مقام معظم رهبری دوران پیش از انقلاب را در برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان در تبعید بودند و شناخت کافی را نسبت به مظلومیت و محرومیت مردم آن منطقه دارند.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری خواستار بررسی دقیق و بدون ملاحظه حادثه سیستان و بلوچستان هستند، افزود: باید همه جوانب توسط نماینده ایشان شناسایی و جمع بندی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال سوریه سازی در ایران/ بررسی جوانب حادثه سیستان و بلوچستان

دشمن به دنبال سوریه سازی در ایران/ بررسی جوانب حادثه سیستان و بلوچستان