مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-18سياسي

سازمان نظام مهندسی ساختمان از تشکل های حرفه ای کشور است


استاندار لرستان بر لزوم تعامل بین دستگاه های اجرایی با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، تأکید کرد.

- فرهاد زیویار، در جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان، با اشاره به ضرورت وجودی این سازمان به عنوان یک مجموعه راهبردی، اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان از تشکل های حرفه ای کشور است و در بحث رعایت استانداردهای ساخت و ساز در حوزه ساختمان، این سازمان وظایف مهمی برعهده دارد.

وی عنوان کرد: نیروهای آموزش دیده در حوزه مهندسی ساختمان از مهم ترین ظرفیت های انسانی به شمار می روند که در حیطه رعایت استانداردهای ساختمان می توان از دانش و تجربه آن ها استفاده کرد.

زیویار تصریح کرد: عدم رعایت برخی موارد در حوزه ساختمان، موجب به وجود آمدن مشکلاتی در رابطه با ایمنی ساختمان می شود که با استفاده از ظرفیت تخصصی مهندسان سازمان نظام مهندسی این مشکل رفع می شود.

استاندار لرستان افزود: افزایش جمعیت استان طی سال های اخیر، بالا رفتن ساخت و سازها در شهرها را به دنبال داشته و سازمان نظام مهندسی ساختمان در این بین نقش بسزایی در بحث رعایت استانداردها ایفا می کند.

وی بیان کرد: بسیار مهم است موانع حقوقی در حوزه ساخت و سازها رفع و برخی قوانین دست و پا گیر در این رابطه اصلاح شوند تا بهترین نتیجه از اقدامات انجام شده حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان نظام مهندسی ساختمان از تشکل های حرفه ای کشور است

سازمان نظام مهندسی ساختمان از تشکل های حرفه ای کشور است