مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-17سياسي

اجازه عرض اندام به بزرگ تر از شما را ندادیم/ این فتنه هم به خودتان برمی گردد


فرمانده انتظامی استان کرمان خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی هشدار داد: ایران مملکت شهداء و صاحب الزمان(عج) است و علمدار این کشور نائب امام زمان است و اجازه عرض اندام به بزرگ تر از شما و در فتنه های بزرگ تر از این را ندادیم و حتما به همت دلاوران و همراهی .

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی هشدار داد: ایران مملکت شهداء و صاحب الزمان(عج) است و علمدار این کشور نائب امام زمان است و اجازه عرض اندام به بزرگ تر از شما و در فتنه های بزرگ تر از این را ندادیم و حتما به همت دلاوران و همراهی خوب مردم این فتنه نیز به خودتان برمی گردد.

سردارعبدالرضا ناظری صبح امروز 26 آبان ماه در آیین اولین سالگرد شهدای دشت سمسور در حسینیه ثارالله کرمان اظهار کرد: مراسم امروز میزبان همسر و خانواده شهید نورخدا موسوی از استان لرستان است.

وی افزود: در سال 1387 در عملیات پل شکسته لار در استان سیستان و بلوچستان که اعضای گروهک جیش الظلم قصد داشتند یکی از ایست بازرسی های مهم ما را در منطقه تسخیر بکنند و ضربه بزنند، شهید نورخدا موسوی و همرزمانش اجازه رسیدن به هدف را به دشمن ندادند.

ناظری بیان کرد: شهید موسوی در این عملیات به شدت مجروح شد و 10 سال زندگی نباتی داشت که همسرشان پروانه وار این 10 سال از وی پرستاری کرد و نورخدا بعد از 10 سال ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه عرض اندام به بزرگ تر از شما را ندادیم/ این فتنه هم به خودتان برمی گردد

اجازه عرض اندام به بزرگ تر از شما را ندادیم/ این فتنه هم به خودتان برمی گردد