مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-16سياسي

لزوم آمادگی برای مقابله با حملات سایبری


استاندار سمنان با اشاره به حملات گسترده سایبری در جهان بر آمادگی برای مقابله با حملات سایبری تاکید کرد و گفت: استان سمنان یک استان دانشگاهی و بسیار پر ظرفیت در حوزه فضای مجازی است که می تواند نقش موثری در تولید محتوا برای فضای مجازی کشور داشته باشد.

- سید محمدرضا هاشمی 25 آبان 1401 در نخستین جلسه شورای فضای مجازی استان سمنان که در محل سالن غدیر استانداری و با حضور دکتر قاسم خالدی ، معاون فرهنگی ، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی کشور برگزار شد با اشاره به اهمیت فضای مجازی اظهار کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر مدیریت فضای مجازی ، نشان از اهمیت این حوزه در سطح کشور دارد.

وی گفت : دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در ابتدا با تهدیدات نظامی، سپس با تحریم اقتصادی و بعد از آن با حملات فرهنگی قصد ایجاد تنش و برهم زدن آرامش و امنیت کشور را داشتند و پس از شکست در این حوزه ، هم اینک به حملات سایبری روی آورده اند.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه آنچه مهم و ضروری به نظر می رسد بحث افزایش سواد رسانه ای برای عامه مردم و بویژه مدیران است، تصریح کرد: حملات سایبری ، حملاتی فراگیر و گسترده است ، لذا باید همه ی ما آمادگی مقابله با آن را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آمادگی برای مقابله با حملات سایبری

لزوم آمادگی برای مقابله با حملات سایبری