مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-16سياسي

شبکه ملی اطلاعات خدمات خوبی را به کاربران ارائه می کند


معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی کشور، گفت: شبکه ملی اطلاعات قطعاً خدمات بسیار خوبی را به کاربران ارائه خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم خالدی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای فضای مجازی استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه امروز، فضای مجازی، همه شئونات زندگی ما را تحت تأثیر خود قرار داده و از یک بازیگر فعال به یک بازیگر اصلی، تبدیل شده است، تاکید کرد: توسعه ساختار و تغییر دیدگاه به فضای مجازی، امری لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه ضعف ساختارهای مناسب فضای مجازی، چالش بزرگ حکمرانی این فضا است که اقدامات مناسبی بمنظور رفع این دغدغه در سطح ملی به انجام رسیده است، افزود: ساماندهی فضای مجازی استان ها، استفاده از ظرفیت های شبکه ملی اطلاعات، استفاده مناسب و حداکثری از فرصت فضای مجازی و آموزش عمومی و فرهنگ سازی از جمله اهداف مرکز ملی فضای مجازی کشور است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی کشور با بیان اینکه شبکه ملی اطلاعات قطعاً خدمات بسیار خوبی را به کاربران ارائه خواهد کرد، ابراز داشت: لازم است تا مسئولان استانی، بحث شبکه سازی را جدی بگیرند از سوی دیگر اگر از ظرفیت مناسب استان ها در شبکه سازی استفاده مناسب به عمل آید، بی تردید این امر خدمات شایان توجهی در عبور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه ملی اطلاعات خدمات خوبی را به کاربران ارائه می کند

شبکه ملی اطلاعات خدمات خوبی را به کاربران ارائه می کند