مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-16سياسي

دشمن از هجمه اقتصادی سودی نخواهد کرد


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از هجمه اقتصادی سودی نخواهد کرد و انقلاب و نظام به لطف خدا مسیر خود را ادامه خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه 25 آبان) در صحن علنی مجلس در تذکر شفاهی خود، گفت: امروز هجمه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق تحریم هایی است که سال ها علیه کشورمان اعمال شده و البته ناکارآمد بوده اند.

وی بیان کرد: تحریم های اقتصادی اگرچه باعث مشکلاتی برای ملت ما بوده اما امروز در دنیا و همه کشورها بحث جدا شدن تحریم ها از فضای اقتصادی به میان آمده است و این همان مسیری است که مجلس و دولت آن را دنبال می کنند تا به سمت بهبود شرایط اقتصادی برویم.

پورابراهیمی عنوان کرد: عملکرد یک ساله دولت سیزدهم نشان می دهد جهت گیری نماگرهای اقتصادی تغییر کرده و به سمت مثبت روی آورده است.

دشمن در همه اقدامات خود و در هفته های اخیر تمام تلاش و عقبه رسانه ای خود را به کار گرفته تا با ادعاهای دروغین فضای کشور را به نوعی ترسیم کند که مردم ما از انقلاب و امام و رهبری فاصله گرفته اند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته مردم از مشکلات اقتصادی رنج می برند و وظیفه ارکان نظام آن است که مطالبات مردم را پیگیری کنند و آنچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از هجمه اقتصادی سودی نخواهد کرد

دشمن از هجمه اقتصادی سودی نخواهد کرد