مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 21:052022-11-15اقتصادي

اداره کل کار


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت:طرح معرفی نیروی کار به واحدهای تولیدی در شهرستان های نظرآباد و اشتهارد آغاز به کار کرده است.

- از اجرای طرح معرفی نیروی انسانی کار به واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان های نظرآباد و اشتهارد از سوی قرارگاه جهادی اشتغال استان البرز خبر داد.

وی، بیمه، سرویس ایاب و ذهاب از نظرآباد و هشتگرد، پاداش و کارانه را از جمله مزایای اشتغال در این واحدهای تولیدی و صنعتی برشمرد و افزود: نیروهای جوشکار، تراشکار، تأسیسات، برقکار، فرزکار، پرس کار، فلزکار، کار با cnc، کارگر ساده و خدماتی، اپراتور تولید و مونتاژ کار مشمول این طرح می شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز عنوان کرد: جویندگان و متقاضیان کار روز یکشنبه 29 آبان ماه، از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر به همراه مدارک معتبر در مصلای نماز جمعه شهرستان نظرآباد حضور یابند تا توسط مدیران منابع انسانی شرکت های متقاضی نیروی کار مصاحبه و در صورت تأیید جذب شوند.

دارایی با اشاره به اینکه هیچ هزینه ای بابت معرفی به شرکت ها از طرفین دریافت نخواهد شد، بیان کرد: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به واحد اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نظرآباد مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کل کار

اداره کل کار