مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 17:502022-11-14بين الملل

آنروا: میانگین فقر در میان آوارگان فلسطینی به 90 درصد رسیده است


آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی درباره افزایش شدید فقر میان آوارگان فلسطینی در سوریه، لبنان و غزه هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل خبرگزاری اسپوتنیک، آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی درباره افزایش شدید فقر میان آوارگان فلسطینی در سوریه، لبنان و غزه هشدار داد و اعلام کرد که میانگین فقر در میان آنها به حدود 90 درصد رسیده است.

مدیر آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در یک نشست خبری در امان پایتخت اردن گفت: اوضاع آوارگان فلسطینی در لبنان بسیار ناگوار است و اکثر آنها زیر خط فقر به سر می برند.

وی با تاکید بر اینکه 40 درصد از کودکان در غزه از وعده صبحانه محروم هستند، افزود: آنروا نیاز به 50 تا 80 میلیون دلار کمک تا پایان سال 2022 دارد و اگر روند حمایت های مالی اینگونه باشد، آنروا نمی تواند در سال های آینده به تعهدات خود عمل کند.

مدیر آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی تصریح کرد: در سایه فقدان راه حل عادلانه برای مسئله فلسطین، جایگزینی برای آنروا وجود نخواهد داشت و این نهاد بزرگترین حامی آوارگان فلسطینی باقی خواهد ماند.

این در حالی است که وزارت خارجه آمریکا در آگوست 2018 اعلام کرد که تصمیم گرفته است حمایت مالی از آنروا را متوقف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنروا: میانگین فقر در میان آوارگان فلسطینی به 90 درصد رسیده است

آنروا: میانگین فقر در میان آوارگان فلسطینی به 90 درصد رسیده است