مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 16:052022-11-13اقتصادي

اعتبارات تبصره 16 با هدف کاهش نابرابری توسعه یافتگی تدوین شده است


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با تاکید بر اینکه تهیه و تدوین اعتبارات پیش بینی شده در تبصره 16 کاهش نابرابری های شهرستانی و بهبود ضریب جینی با تاثیر مثبت بر کاهش تورم طراحی شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان احمد خداوردی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان زنجان با ارائه گزارشی از چگونگی ابلاغ و رصد تبصره 16 قانون بودجه 1401 اظهار کرد: در این ابلاغ سهم شهرستان ها و نهادهایی که باید تسهیلات مورد نظر را به پروژه ها تخصیص دهند مشخص شده است.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با بیان اینکه هر استانی پیشرانی را به عنوان محرک انتخاب و برنامه ها را بر اساس آن پیش بینی و اجرا می کند، افزود: توزیع اعتبارات تبصره 16 استان بر اساس شهرستان انجام شده است.

وی با تاکید بر ابلاغ اعتبارات تبصره 16 تصریح کرد:  نیاز است در این حوزه بر روی اشتغال به ویژه جوانان تمرکز بیشتری انجام شود.

خداوردی با تاکید بر اینکه تهیه و تدوین اعتبارات پیش بینی شده در تبصره 16 کاهش نابرابری های شهرستانی و بهبود ضریب جینی با تاثیر مثبت بر کاهش تورم طراحی شده است، ادامه داد: در این رابطه باید با دقت عمل کرد تا بیکار فعلی در آینده تبدیل به یک بیکار بدهکار به سیستم بانکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات تبصره 16 با هدف کاهش نابرابری توسعه یافتگی تدوین شده است

اعتبارات تبصره 16 با هدف کاهش نابرابری توسعه یافتگی تدوین شده است