مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 23:102022-11-10سياسي

رییس قوه قضاییه، بیرجند را به مقصد تهران ترک کرد


رییس قوه قضاییه، دقایقی پیش، پس از سفر یک روزه به خراسان جنوبی، بیرجند را به مقصد تهران ترک کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای،در سفر یک روزه 19 آبان به خراسان جنوبی در بدو ورود به فرودگاه بیرجند مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و مسوولان قضایی استان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیدار با دانشجویان، دیدار با اقشار مختلف مردمی، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان خراسان جنوبی، دیدار با صنعتگران، کارافرینان و شرکت های دانش بنیان، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از مهمترین برنامه های سفر رییس قوه قضاییه به استان خراسان جنوبی بود.

همچنین در جریان این سفر، 19 نفر از مسئولان شورای عالی قوه قضاییه به تعدادی از شهرستان های استان خراسان جنوبی سفر کردند تا ضمن دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم، از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند و برای برطرف کردن مسائل قضایی و سایر مشکلات آنها در حد مقدورات، اقدامات مقتضی را ترتیب دهند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال گذشته تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت عالی قضایی به استان های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان رضوی، سیستان وبلوچستان، قم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه، بیرجند را به مقصد تهران ترک کرد

رییس قوه قضاییه، بیرجند را به مقصد تهران ترک کرد