مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-10سياسي

آمادگی همکاری های هنری بین آستان قدس رضوی و حرم مطهر حضرت علی (ع)


مدیرعامل مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی آمادگی همکاری های مشترک هنری با آستان مقدس علوی و انتقال تجربیات خود در حوزه های مختلف را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر مهدی حکیمی در نشستی با مسئولان آستان مقدس حضرت علی (ع) اظهار کرد: مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی آمادگی همکاری های مشترک هنری با آستان مقدس علوی و انتقال تجربیات خود در حوزه های مختلف شامل شکل دهی ساختار اداری مرکزی مشابه مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی در نجف، تولید محصولات هنری و ارائه آموزش در رشته هایی همچون پویانمایی، گرافیک، تذهیب و نگارگری را با بهره گیری از ظرفیت استادان و هنرمندان برجسته ایرانی دارد.

مدیرعامل مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی ضمن اشاره به سابقه بیش از 30 سال فعالیت هنری این مؤسسه بیان کرد: بخش مهمی از زائران حرم مطهر رضوی را زائران عراقی تشکیل می دهند و ما در تلاش هستیم تا متناسب با ذائقه آن ها نیز آثار و محصولات هنری تولید کنیم.

وی افزود: آستان مقدس علوی نیز می تواند در زمینه برگزاری جشنواره های هنری بین المللی همچون جشنواره بین المللی عکس مزارات ، از اطلاع رسانی فراخوان جشنواره تا برپایی نمایشگاه آثار منتخب در عراق، با این مؤسسه مشارکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی همکاری های هنری بین آستان قدس رضوی و حرم مطهر حضرت علی (ع)

آمادگی همکاری های هنری بین آستان قدس رضوی و حرم مطهر حضرت علی (ع)