مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-08اجتماعي

اجرای 10 طرح بزرگ رفع نقاط حادثه خیز در زنجان


رییس اداره نگه داری ابنیه فنی راه های راهداری استان زنجان گفت: 10 طرح بزرگ رفع نقاط حادثه خیز دراستان زنجان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین اسکندری گفت: 10 طرح بزرگ رفع نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان در دست اجرا است.

وی ابراز داشت: از این طرح ها 3 پروژه بهسازی و تعویض محور نورین به شریف آباد به طول 2 کیلومتر، تعویض و بهسازی محور قیدار به حصار به طول 4 کیلومتر و ساماندهی و احداث تقاطع زیرگذر سیدجمال الدین خرمدره است.

رییس اداره نگه داری ابنیه فنی راه های راهداری استان زنجان گفت: از دیگر پروژه های ساماندهی نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی استان نیز که در حال انجام هستند، مشکلاتی همچون اعتبار دارند.

در برخی مواقع، چون اعتبار کفاف پروژه را نمی دهد و کمی طول می کشد تا اعتبار لازم جمع شود موجب می شود تا اتمام پروژه طول بکشد و ادامه کار سخت تر و طولانی تر می شود.

اسکندری تاکید کرد: 22 میلیارد تومان اعتبار از منابع ملی و 10 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور برای اجرای این طرح ها تخصیص یافته که اعتبار 10 میلیاردی مختص محور قره پشتلو است و قراردادهای آن به مبلع 20 میلیارد تومان بسته شده و کارهای آن آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 10 طرح بزرگ رفع نقاط حادثه خیز در زنجان

اجرای 10 طرح بزرگ رفع نقاط حادثه خیز در زنجان