مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 09:452022-11-08اجتماعي

پیش بینی هفته پر بارش در چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی می شود از روز جمعه یک سامانه بارشی به صورت متناوب تا پایان هفته آینده موجب بارش باران در سطح استان شود که این بارش ها در ارتفاعات به صورت برف خواهند بود.

- معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: پیش بینی می شود بعد از ظهر امروز پدیده افزایش ابر و وزش باد در سطح استان وجود داشته باشد همچنین در بخش هایی از استان گرد و غبار انتقالی و خیزش گرد و خاک انتظار می رود.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به گذرا بودن موجی که از بعد از ظهر امروز وارد استان می شود، افزود: براثر فعالیت این موج تا ساعات اولیه صبح چهارشنبه شاهد بارش های رگباری در غالب مناطق استان خواهیم بود همچنین در ارتفاعات و گردنه های استان انتظار بارش برف وجود دارد، پدیده مه و کاهش دید نیز رخدادی است که پیش بینی می شود از نیمه شب سه شنبه تا ساعات اولیه صبح چهارشنبه در بخش هایی از استان وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر و با توجه به بررسی های صورت گرفته انتظار می رود در روز چهارشنبه نیز شاهد وقوع بارش های پراکنده در بخش های جنوبی چهارمحال و بختیاری باشیم اما در روز پنج شنبه پدیده خاصی در سطح استان پیش بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی هفته پر بارش در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی هفته پر بارش در چهارمحال و بختیاری