مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-08اجتماعي

بارش برف و باران در برخی استان ها / باد و گرد و خاک مهمان شرق کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: روز سه شنبه (17 آبان) در برخی نقاط استان های خوزستان، - رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در برخی استان ها و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف و وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در شرق و شمال شرق کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: روز سه شنبه (17 آبان) در برخی نقاط استان های خوزستان، فارس، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب استان های اصفهان و سیستان و بلوچستان، شرق خراسان رضوی بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: این وضعیت چهارشنبه (18 آبان) در استان های فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب استان های خوزستان و سیستان و بلوچستان و غرب آذربایجان غربی پیش بینی می شود.

به گفته رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا روز پنجشنبه (19 آبان) در استان های واقع در شمال غرب، غرب، سواحل غربی خزر و دامنه های جنوب البرز مرکزی و روز جمعه (20 آبان) در نیمه غربی کشور بارش خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در برخی استان ها / باد و گرد و خاک مهمان شرق کشور

بارش برف و باران در برخی استان ها / باد و گرد و خاک مهمان شرق کشور