مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 23:052022-11-07سياسي

رسیدگی و روشن سازی پرونده متوفیان حوادث اخیر مهاباد تسریع شود


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با حضور در شعبه ویژه رسیدگی به پرونده فوتی های حوادث اخیر شهرستان مهاباد دستور تسریع و دقت مضاعف در رسیدگی را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر عتباتی عصر دوشنبه به همراه دادستان و برخی از معاونین دادسرای مرکز استان از حوزه قضایی مهاباد بازدید و با حضور در تمامی شعب دادگاه ها و دادسرا قضایی و اداری این شهرستان، از وضعیت حوزه قضایی شهرستان اطلاع حاصل کرد.

وی هدف از این بازدید را اطلاع از وضعیت حوزه قضایی به جهت رسیدگی ها و ارائه خدمات و نیز مشکلات و نیازمندی های حوزه قضایی عنوان کرد و افزود: حضور در حوزه های قضایی موجب اشرافیت کامل به روند رسیدگی ها و مشکلات موجود در حوزه های قضایی و دیدار با مراجعین و رسیدگی به درخواست های آنان است.

عتباتی اظهار کرد: از اموری که در بازدید از حوزه های قضایی پیگیری می شود، اجرا و میزان پیشرفت برنامه عملیاتی دادگستری استان است که دارای اهمیت بسزایی برای مدیریت دارد و می باید تا پایان سال نتایج طراحی شده در برنامه عملیاتی حاصل شود.

عتباتی در حاشیه این بازدید با تعدادی از خانواده های متهمان اغتشاشات و حوادث اخیر در مهاباد در شعبه ویژه رسیدگی به اتهامات متهمان دیدار و گفت وگو و به درخواست های آنان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی و روشن سازی پرونده متوفیان حوادث اخیر مهاباد تسریع شود

رسیدگی و روشن سازی پرونده متوفیان حوادث اخیر مهاباد تسریع شود