مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-07دانش

آموزش پیشرفته نرم افزار سالیدورکس


انجمن های علمی دانشجویی مکانیک، رباتیک و هوافضا دانشگاه های کشور، دوره آموزش پیشرفته نرم افزار سالیدورکس (SolidWorks) را برگزار می کند.

- انجمن های علمی دانشجویی مکانیک، رباتیک و هوافضا دانشگاه های کشور، دوره آموزش پیشرفته نرم افزار سالیدورکس (SolidWorks) را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره طی 20 جلسه دو ساعته با تدریس سید حسین خوشدل هاشمی ـ طراحی صنعتی و مدرس سالیدورکس، برگزار می شود و شروع آن از 17 آبان ماه خواهد بود.

طراحی و مدل سازی سه بعدی با 3D Sketch ، ایجاد سازه های فلزی و جوشکاری به همراه تهیه نقشه در محیط Weldment ، تهیه مدل های خم کاری و ورق کاری و ایجاد گسترده ورق در محیط SheetMetal ، ایجاد سطوح پیچیده و سطح سازی در محیط Surface ، مونتاژ کردن گیربکس ها و مکانیزم های پیشرفته و تهیه نقشه های انفجاری در محیط Assembly ، ایجاد قالب با حفره و ماهیچه در محیط Mold tools ، معادله نویسی و ایجاد طرح های شناور در بخش Equation ، کار با پیکربندی و جداول طراحی (Configuration and Design Table) ، ایجاد خروجی گرافیکی با کمک موتور رندرگیری Keyshot و متحرک سازی و آنالیز عددی مکانیزم ها در Motion study سرفصل های این دوره است.

همچنین طراحی بیلبورد یا میز پیچیده (جوشکاری) ، سینک (کشش عمیق) ، پهپاد MQ-9Reaper (سطح سازی) و ظروف پلاستیکی (سطح سازی) ، برخی از پروژه هایی است که در این دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش پیشرفته نرم افزار سالیدورکس

آموزش پیشرفته نرم افزار سالیدورکس