مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 21:202022-11-03اقتصادي

تعداد شاغلان زنجان 30 هزار نفر بیشتر شد/نرخ بیکاری به 5.5 درصد رسید


معاون اقتصادی استاندار زنجان گفت: طبق آمار ارائه شده در نیمه نخست امسال 30 هزار نفر به تعداد شاغلان استان اضافه شده و نرخ بیکاری به 5.

5 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، خلیل قاسملو، معاون اقتصادی استاندار زنجان در آیین رونمایی از سند ثبت جهانی فرش دستبافت قلتوق زنجان و ثبت ملی فرش دستبافت خمسه و بیدگینه اظهار کرد: تعداد افراد 15 سال به بالای این استان در آخر سال گذشته 825 هزار نفر بوده است که میزان اشتغال به کار آنها مطلوب است.

معاون اقتصادی استاندار زنجان تصریح کرد: طبق آمار ارائه شده در نیمه نخست امسال 30 هزار نفر به تعداد شاغلان استان اضافه شده و نرخ بیکاری به 5.

5 درصد رسیده است.

وی نرخ مشارکت در استان را 49.

4 درصد و نرخ اشتغال را 46.

6 درصد اعلام کرد و گفت: خوشبختانه در 3 فصل گذشته در کشور، استان زنجان بهترین استان کشور در نرخ اشتغال و مشارکت اقتصادی بوده است.

قاسملو با اشاره به هدف گذاری رشد 8.

7 درصدی اقتصاد استان در سال جاری اضافه کرد: تحقق این مهم با به کار گیری روش ها و تکنولوژی های نوین، شرکت های فناور، توانمندسازی نیرو و استفاده بهتر از سرمایه موجود با تقویت تولید و صادرات امکان پذیر است.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه آمار دقیقی از بافندگان فرش در دست نیست، اما متولیان آمار حدودی را 4 تا 25 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد شاغلان زنجان 30 هزار نفر بیشتر شد/نرخ بیکاری به 5.5 درصد رسید

تعداد شاغلان زنجان 30 هزار نفر بیشتر شد/نرخ بیکاری به 5.5 درصد رسید