مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-03حوادث

کلاهبرداری به بهانه برنده شدن در قرعه کشی خودرو


پلیس فتا ضمن هشدار به مردم از افزایش کلاهبرداری به بهانه برنده شدن در قرعه کشی خودرو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه ایران، سرهنگ سید نظام موسوی رییس پلیس فتای غرب استان تهران در این باره گفت : تعداد زیادی از شهروندان طی هفته اخیر به پلیس مراجعه کرده و با ثبت شکایت مبنی بر اینکه با آنها تماس تلفنی گرفته شده و مدعی شده اند در قرعه کشی خودرو برنده شده اید، از کلاهبرداری های گسترده ای خبر دادند.

پس از این شکایت ها رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و مأموران موفق شدند متهمان را شناسایی کنند.

وی در ادامه افزود: بعد از اقدامات تخصصی و فنی - مهندسی تیم کارشناسان پلیس فتا مشخص شد کلاهبرداران به صورت تلفنی از طریق پنل های مخابراتی اقدام به تماس با افراد مختلف کرده و تحت عنوان برنده شدن در قرعه کشی خودرو از افراد قربانی می خواستند به شماره حسابی که داده اند پول واریز کنند و قربانیان نیز به آنها اعتماد کرده و اقدام به واریز وجه می کردند.

سرهنگ موسوی خاطرنشان کرد: قرعه کشی خودروهای ایران خودرو و سایپا و دیگر خودروسازها از طریق سایت های اصلی تولیدکنندگان و سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام می شود و اگر فردی برنده قرعه کشی شده باشد، امن ترین راه استعلام از همین سایت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری به بهانه برنده شدن در قرعه کشی خودرو

کلاهبرداری به بهانه برنده شدن در قرعه کشی خودرو