مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-02اقتصادي

وضعیت نابسامان مسکن در همدان/ چرا طرح جامع شهری همدان تصویب نمی شود؟


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس بیان اینکه وزارت راه پاسخ دهد دلیل عدم تصویب طرح جامع شهری همدان چیست؟ گفت: همدان در رتبه 32 کشوری از نظر تحویل زمین قرار دارد و باید این مشکل زودتر حل شود چراکه وضعیت مسکن و اجاره بها در همدان نابسامان است.

- حمیدرضا حاجی بابایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ارسال نامه ای به وزیر راه و شهرسازی در مورد وضعیت نابسامان مسکن و گرانی آن اظهار کرد: یکی از اولویت های وزارت راه کنترل قیمت سرسام آور زمین، مسکن و اجاره بهاست چراکه مردم واقعا در زحمت و سختی هستند.

وی با بیان اینکه سوال بنده از وزیر راه این است که دلیل عدم تصویب طرح جامع شهری که سال ها مورد بحث و بررسی قرار دارد و چالش های متعدد حوزه مدیریت شهری از جمله ترافیک و گرانی مسکن را مضاعف کرده است چیست؟ گفت: از سوی دیگر باید مشخص شود چرا استان همدان در رتبه 32 کشوری از نظر تحویل زمین قرار دارد؟.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه این رتبه بسیار نگران کننده و دردآور است افزود: سهمیه شهر همدان در نهضت ملی مسکن به میزان 50 هزار واحد از 40 میلیون واحد مسکونی است که توسط رییس جمهور اعلام شده و باید زودتر اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نابسامان مسکن در همدان/ چرا طرح جامع شهری همدان تصویب نمی شود؟

وضعیت نابسامان مسکن در همدان/ چرا طرح جامع شهری همدان تصویب نمی شود؟