مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 12:202022-10-25سياسي

مقیسه: ایجاد شبکه نظارت مردمی و توسعه عدالت رسانه ای از محورهای تحول ساتراست


همایش تبیین افق تحول سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) با حضور سعید مقیسه معاون سازمان صدا و سیما و رییس ساترا، معاونان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همایش تبیین افق تحول ساترا روز گذشته، با حضور تمام مسئولان و کارکنان ساترا با هدف تبیین افق تحول ساترا تا سال 1405 برای تحول در محورهای مورد تاکید طرح تحول صدا و سیما، شامل تحول در رویکردها، تحول در محتوا و تحول در ساز و کارها برگزار شد.

سعید مقیسه رییس ساترا در این همایش به تبیین سرفصل های افق تحول ساترا پرداخت و گفت: یکی از محورهای تحول ساترا، تحول در رویکردها است.

در این محور، حرکت به سوی یکپارچگی راهبردی و الزام به هم افزایی میان رسانه ملی و بخش خصوصی، هم افزایی در تنظیم گری با سایر نهادهای مرتبط و تقویت سواد تنظیم گری صوت و تصویر فراگیر میان عموم مردم، کارشناسان و مسئولان مورد تاکید است.

وی در ادامه با اشاره به محورهای تحول ساترا در حوزه محتوا، خاطرنشان کرد: محورهای تحول ساترا در حوزه محتوا شامل استقرار نظام نظارت در چهارچوب معیارهای محتوایی صدا و سیما، تقویت و هدایت تولیدات بخش خصوصی در راستای اولویت های محتوایی مورد نیاز جامعه، تسهیل گری و شتاب دهی به تولید و انتشار محتوای سالم در فضای مجازی، توسعه نظارت قبل از انتشار به همه آثار حرفه ای سکوهای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقیسه: ایجاد شبکه نظارت مردمی و توسعه عدالت رسانه ای از محورهای تحول ساتراست

مقیسه: ایجاد شبکه نظارت مردمی و توسعه عدالت رسانه ای از محورهای تحول ساتراست