مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 12:172022-10-18اقتصادي

رکورد خروج خودرو از ادارات تحویل گروه سایپا شکسته شد


مدیر توزیع محصولات گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا با هدف تسریع و تسهیل در ارسال و تحویل خودرو های تخصیص یافته دارای پلاک انتظامی به مشتریان بر اساس برنامه ریزی مناسب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سایپانیوز، رضا اشجعی ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش تولید در ماه های گذشته و با برنامه ریزی های صورت گرفته، ارسال به موقع و همچنین افزایش ظرفیت خروج و تحویل خودروها به مشتریان در دستور کار قرار گرفته است.

اشجعی با بیان اینکه علاوه بر ارسال خودروها به نمایندگی های سراسر کشور، طرح افزایش ظرفیت تحویل خودرو به صورت حضوری نیز در دستور کار قرار گرفته و بر همین اساس مراکز تحویل حضوری مشتریان در تمامی سایت های تولیدی (سایپا، سایپا سیتروئن، زامیاد و پارس خودرو) در طول ایام هفته آماده پذیرش و ارایه خدمات به مشتریان حضوری هستند.

او افزود: مشتریان گروه خودروسازی سایپا می توانند در صورت تمایل با هماهنگی نمایندگی محل ثبت نام خود، ضمن اطلاع از محل خودرو و همچنین تخصیص و تحویل پلاک از سوی پلیس راهور ناجا با همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر نسبت به مراجعه و تحویل حضوری خودروها اقدام کنند.

مدیر توزیع محصولات گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در طرح یاد شده، هزینه حمل خودرو متناسب با محل شهر ثبت نام مشتری و مطابق ضوابط ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد خروج خودرو از ادارات تحویل گروه سایپا شکسته شد

رکورد خروج خودرو از ادارات تحویل گروه سایپا شکسته شد