مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 12:072022-10-14سياسي

نماینده خبرگان رهبری: شبکه ملی اطلاعات یک واجب شرعی است


روزگاری دولت این نظام فرهنگ را به بهانه توسعه رها کردند و دشمنان با صد ها برنامه رادیویی و تلویزیونی برای تسلط بر اذهان و افکار ملت ایران به صف شده بودند.

- نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: روزگاری دولت این نظام فرهنگ را به بهانه توسعه رها کردند و دشمنان با صد ها برنامه رادیویی و تلویزیونی برای تسلط بر اذهان و افکار ملت ایران به صف شده بودند.

نماینده خبرگان با اشاره به حوادث اخیر گفت: دشمنان برای براندازی نظام اسلامی هر روز در اتاق های فکرشان به دنبال بهانه جدید برای آشوب هستند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسا، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع طلاب مدرسه امام حسین (ع) با اشاره به اهمیت عبرت آموزی از حوادث تاریخ اسلام گفت: بررسی مباحث تاریخی به سه شیوه نقلی، تحلیلی و استنطاقی انجام می شود که در تاریخ تحلیلی درس و تجربه ها نهفته شده است.

  وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با الگوگیری از نهضت عاشورا محقق شد، ابراز کرد: امام راحل براساس روحیه شناسی ملت ایران و درس آموزی از سنت های الهی و عبرت های تاریخی قرآن، سیره رسول الله و تاریخ عاشورا و البته با توکل برخدا روحیه جهاد و شهادت طلبی شیر خفته ایران را بر پایه اسلام ناب محمدی بیدار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده خبرگان رهبری: شبکه ملی اطلاعات یک واجب شرعی است

نماینده خبرگان رهبری: شبکه ملی اطلاعات یک واجب شرعی است